Cristian ronaldo
 
Real Madrid
جمعه 20 بهمن 1398برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

نام کامل:Cristiano Ronaldo Dos Santos Aveiro

لقب:CR7

تاریخ تولد:    1985/2/5 (سن 28)

محل تولد:    Madeira

ملیت:    پرتغال

قد:    185 cm.

وزن:    83 Kg.

پست:    مهاجم

شماره پیراهن:  7


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت17:32---28 مرداد 1392
کلیپ،عکس،اخبار،مصاحبه ی بازیکنان و مربی و همه و همه در کانون هواداران کریستیانو رونالدو ....به ما سر بزنید.پشیمون نمیشید....
کاربر ثابت بشید و جایزه دریافت کنید
یه پست ویژه به انتخاب کاربر برتر


خالقی
ساعت18:27---7 مرداد 1392
سلام.اگه مایلید با هم تبادل لینک داشته باشیم.تو وبلاگ من هم تبادل لینک اتوماتیک هست .اگه دوست داشتید.قسمت سمت راست.زیر پیوندهای روزانهبا سیاه نوشته تبادل لینک هوشمند.

موفق و پیروز باشید
پاسخ:


Admin
ساعت14:57---7 مرداد 1392

××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
××××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا
×××من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا


rasol
ساعت18:07---18 تير 1392
سلام خیلی ممنون که به وب من سر زدی.مطالب وبت خیلی خوبه بازم به من سر بزن.لینک شدی .منتظرم لینک کردی بی زحمت خبرم کن

volleyball
ساعت17:18---18 تير 1392

________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________

سلام اپم منتظرم


ارشیا
ساعت12:52---17 تير 1392
سلام ممنون که به وبم اومدی من شمارولینک کردم شماهم منوبانامfootballgoldball7لینک کنید
پاسخ:سلام ممنون که منو لینک کردی منم تو رو لینک کردم.


volleyball
ساعت11:47---17 تير 1392
سلام ممنون که به ولاگم سرزدین ماشمارو لینک میکنیم شمام میتونیدمارو با اسم

volleyball news!!!لینک کنیدممنون
پاسخ:سلام منم تو رو لینک کردم امیدوارم بیشتر با هم آشنا بشیم.


امیر
ساعت16:48---16 تير 1392
سلام وبلاگت قشنگه خوشم اومد اگه دوست داشتی یه سر هم به من بزن

علی
ساعت14:07---14 تير 1392
وبلاگ قشنگي داري اگه دوست داشتي به وب منم سر بزن ممنون.

حمیده
ساعت13:42---9 ارديبهشت 1392
با سلام ایا شنیده ای گه وبلاگ شما می تواند با تبادل لینک پیش گوگل و یاهو هزران موتور جستجوی دیگه می تواند مشهور شود پس همین حالا به سایت ما بیا و انجا وبلاگ را ثبت کن منتظرم
پاسخ:سلام من سایتی رو نمیبینم


mohadese
ساعت13:05---8 ارديبهشت 1392
سلام وبلگ زیبایی داری.
یه پینهاد عالی دارم حتما امتحان کن امتحانش مجانیه.
تو سایت زیر برو و عضو شو اونوقت به ازای هر بازدید از وبلاگت بهت پول میدن.
حتما برو
از دستش ندیا...
فقط اسم معرف روپاک نکن تا سودت دو برابر بشه...
http://parspa.net?q=regnuser&moref=mohadese


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس